Monday, November 20, 2006

Tuhaf Bir Aile..

- Müjdat Gezen Tiyatrosu nerde? - ...................
- Hıh anladım.. Bahariye, boğadan yukarı çıkarken ilk sağ sokak, kentucy fried chicken'ın karşısı tamam. - ..................
- Teşekkürler.

Böylece daha önce açıldığını duyduğum Tiyatroda oyun izlemiş olacaktım. Evin teyzemin davetiyle annem, kardeşim ve ben gidiyoruz oyuna. Öncesinde salonun içinde bulunduğu pasajdan bahsetmek istiyorum. Kadıköy'ün Atlas Pasajı bence. Bir sürü küçük ama şık butik dükkan, alışveriş duygumu körüklüyor. O akşam vaktim az ama bu pasaj acil gezilecekler listesine dahil ediliyor. Oyun salonuna gelinceee, salon küçük ama bence tiyatro için ideal.. Çünkü ben büyük salonlarda göremediğim oyunlarda çok zorluk çekiyorum. 7. sıraya oturuyor ve oyunun başlamasını bekliyoruz.


Oyun deliler hastanesinde bir grubun sergilediği, kız isteme olayına farklı ama bir o kadar da komik bakış açısını anlatıyor. O eskiden beri başarısını kanıtlamış harika oyuncularımızın yanında gençlere de açtıkları yol, izleyenleri eğlendiriyor.

Oyun sonrasında Evin Teyzeme teşekkür için kulise iniyoruz. O tatlı yorgunluklarının arasındaki hem eğlenmelerinin hemde eğlendirdiklerinin sevinci, gerçekten görülmeye değer.

Evin Teyzeye(Esen) bir kez de burdan çok teşekkür ederim..

1 comment:

Anonymous said...

Şurdan doğru git, sağ kolunun üzerinde, köşede bi' büfe var, ona sor gösterir

YADA,

BAk şu kırmızı tabelanın oraya kadar dümdüz yürü, orda KİME SORSAN gösterir...

İlla ki ikinci, üçüncü birine sormak ZORUNDASINIZDIR...

Bunun SADECE Türklere özel birşey olduğunu sanıyordum.
Ancak yurtdışındayken de aynı şey oldu, bir adres sordum,

Eliyle gözüken bir yeri işaret ederek;
There is a police, ask him, he'll help you (orada polis var, ona sor gösterir,) diye cevap aldım.

Hoşuma gitti, yalnız değilmişiz :)