Wednesday, November 15, 2006

Aşık olan terk eder!


Ebru.. Güzel, sevimli, güler yüzlü.. Aşık olduğu için gazeteciliği bırakmış, gerçeklerle karşılaşınca tekrar hayata tutunmaya çalışıyor.
Sinan.. Başarılı, akıllı, romantik.. Herkesin hayran olduğu bu adamın isteyipte elde edemediği kadın yok, karısına aşık, ama dışarıdaki hayatını da gönlünce yaşıyor.

Aralarındaki sevdada bir tek aşk sözcüğü geçmiyor ve böyle anlaşarak başlıyorlar ilişkiye. Bu ilişkinin en önemli ve tek kuralı aşık olunmaması.. Çünkü aşık olan terk edecek.

Erdoğan Aktaş'ı daha önceden bilmiyordum (tamam benim ayıbım) ama artık en yakın takipçisi olucam. Bir aşk böyle güzel mi anlatılır, üçüncü kişi bir ilişkinin güzelliğine böyle mi dahil olur. Bu ilk romanında Erdoğan Aktaş'ı kutluyor ve kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.

"..beni dalgalı denizlerine sürükleme, lütfen sirenlerin çağrısı gibi beni kayalıklara çekip, parçalara bölme, bırak hayallerimi, seni ve aşkımı yalnız yaşayayım.."

1 comment:

Anonymous said...

süpper kitappp!ee kitabı yazan Erdoğan Aktaş gibi mükemmel bir insan yazınca kitapta böyle mükemmel oluyor!sewiorz Aktaş'ı daha güzel kitaplarını bekliyoruz ;)