Friday, October 06, 2006

Pazarlama'da Sırtımızı Nereye Yaslayacağız? Yenilikçilik mi, Yaratıcılık mı? / ALİ SAYDAM

Karışan Kavramlar;
* Involment- İlgili olmak // Commitment - Bağlı olmak
* İlişki ve İletişim
* Liderlik ve Yöneticilik (Lider dağın arkasını görür, başına ne geleceğini bilir.)
* Sanatlı ürünler ve sanat ürünleri (Sanat kurgulamaktır)
* Yaratıcılık ve Yenilikçilik
Yaratıcılık; Bireyseldir.
Yenilikçilik; İş bağlamında düşünmelidir, toplumsaldır, başarı ve sonuç odaklıdır.
Yenilikçilik; bir fikir, ürün ve hizmeti satın alması için hedef kitleyi ikna etme gücüdür.

Inovasyonu kuvvetli olan reklamların; kendi kendini tekrarlaması olmaz. Inovasyon yeteri kadar güçlüyse kendi kendini yeniler.

"HATAYI YAPMAK İNSANA, TEKRARLAMAK ŞEYTANA MAHSUSTUR."

Mevcut Durum Analizi - Gelecek Beklentisi - Yenilikçilik Buluşçuluk - Gelecek Tasarımı - Stratejiler - İş Sonuçları - Mevcut Durum Analizi - ...

2 comments:

MEHMET said...

YEPYENİ Yaratıcı fikirleri en kısa zamanda daha ekonomik fiyatla sunmak herhalde.

Yani ingilizce deyimdeki gibi müşteriyi "delighted" etmek...

mtb888 said...

yaratıcılık üzerine
http://yesilportakal.blogspot.com/