Saturday, October 28, 2006

Bayram gibi Bayram...

Çocukluğumdan beri bayramları hiç uyuyamam zaten. Anneannem varken uyandıramazdı sanırım ama o beni bırakıp gittiğinden beri hiçbir şey eskisi gibi değil zaten.. bayram öncesi yapılan tüm hazırlıklar bayramda gerçekleşecek diye mi heycanlanıyorum napıyorum bilmiyorum. Bu bayramda her bayram olduğu gibi annemler kabristana gittiklerinde durduk yerde uyanıverdim, bir güzel kahvaltıyı hazırladıktan sonra kardeşimi uyandırdım.. :)) Napim hem canım sıkılmaya başlamıştı hemde acıkmıştım.. Sonra ailecek güzel bir kahvaltıdan sonra (babam haftasonuda işe muttlaka gittiği için ailecek kahvaltılarımız bayram sabahlarında gerçekleşiyor bir tek) sırasıyla amcamlar, annemin yengesi, teyzemler, annemin arkadaşları derken klasik bayram ziyaretlerimizi yaptık.. Aslında bu yaşta benimde hala onlarla geziyor olmamı herkes biraz garipsiyor sanırım ama ben seviyorum.. İkinci gün babam evde yokken dışarı çıkabilirim diye Gözde'ye gittim kahvaltıya. Sonra eşi ve arkadaşları birlikte biraz dolaştıktan sonra babam eve geldiğinde ise olması gerektiği gibi hemen eve döndüm. Sonra bir güzel teyzemleri, aynı akşam kardeşimin doğum günü olması sebebiyle onun arkadaşlarını ve Sibel Ablamları ağırladık. Bayramın 3. günü iseee o kadar geç kalktım ki, sanırım 2 yılın tüm uykusuzluğunu çıkarttım. Sonra akşamüstü Gözdelerin yanına gitmek için evden çıktığımda Caddeye ancak 1 saatte varabildim. Aman Allahım o ne biçim trafikti yaaa iyiki arabasız çıkmışımm.. Sonra bir arkadaşımla akşam yemeği yedikten sonra eve döndüm.. Böyle işte bayram gibi bir bayram geçirdim yani.. En sevdiğimden.. Bence çok güzeldi. Tatile gitsemde eğlenir, keyif alırdım ama böyle de güzel oldu..

1 comment:

Anonymous said...

Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...

Ve malesef YENİSİ gibi de olmayacak...