Saturday, August 19, 2006

Ayvalıkkkkk :)



İşte ben, işte ayvalık, işte tatil :) Tabi fotoğrafta Ayvalık ya da deniz görünmüyor ama tatilde olduğum belli :) Yani ben bunun orda çekildiğini biliyorum kısaca.. ayyy aman işte.. Bu fotoyu sevdim bunu koydum. Hepsi bu :)
Yeni iş yerimin uyguladığı Toplu Tatil (ki bence bir çok şirket bunu yapmalı, o hafta telefon sizi zorlamıyo, herkes tatilde olduğunuzu bildiği için döndüğünüzde de mailler sıkıştırmıyor) den yararlanarak bir hafta mı en sevdiğimiz Ayvalık'ta geçirdik. Hem arkadaşlarımla hem ailemle iki tarafıda kırmadan geçirdiğim güzel bir tatil oldu.. Ayvalık'ta gelişmiş bir sürü yer açılmış, hem onları denedim, hem yine her yazki gibi tekneyle gezdim.. Dinlendiiim, eğlendiiim...
Ayvalık'ı görmeyenlere mutlaka bir kez de burdan tavsiye ederim.
Sevgiler,

No comments: