Tuesday, August 14, 2007

Teknolojiye ayak uydur(ama)mak

Bir zamanlar hep birlikte oynadığımız mimleme oyununun başka bir ayağında en dandik teknolojiler konusunda sevgili Rabia'cım mimlemiş beni :) Benim gibi teknolojinin yakınından bile geçmeyen biri koskoca teknolojiyi bir de dandik diye yorumlucam öle mi...
İpodu bile elinde tuttuğu 1.5 yıldan sonra kullanmayı öğrenmiş, hala cep telefonu özellikleriyle alakası olmayan, bir çok teknolojiyi mantığına sığdıramayan bana göre çoğu teknolojik aletin yanında bulaşık makinesinin bile gerekliliğini tartışabilirim.
Zeynebin yorumunda bahsettiği elektirikli diş fırçasını hala anlamadım. Hediye gelen fırçayı bir kez denedim de bütün beynim uyuştu walla :) Sonra aslanlar gibi döndüm orta sert özellikteki diş fırçama...
Sonra Türk Kahvesi yapma makinası.. O neee :) Türk kahvesinin tadı cezvesinden değil midir? Şimdi ne gerek var onu makinelerde yapmaya..
Markacinin bahsettiği gibi Elektrikli Bıçak sonra.. Ay Allahım, bileğine güvenen elektrikli bıçak işte :) Narenciye sıkacağı da aynı şekilde :) Bir de çöp öğütücüsü var, içine bir şey atamazsın, herşeyi öğütmez..vs ona ne gerek var ki şimdi? Ya da çamaşır kurutma makinesi.. İpe asmanın suyu mu çıktı :)
Şimdi bu yazdıklarıma ooo daha neler var diyerek yorum yapanlar olabilir ama ben bu kadar yeniyim işte :) Teknolojinin hızına değil yetişmek, arkasından bile gidemiyorum...
Herşeye dikkat etmemiz gereken şu günlerde, teknolojinin hakkını da yememek lazım. Fotoselli aydınlatmalar, az enerji tüketen makinalar gibi bir sürü kolaylıkta var. Ama ne olursa olsun, sadece kendimizi değil, geleceğimizi de düşünmeli ve ona göre hareket etmeliyiz. Bu da bu postun mesajı olsun bakalım.

1 comment:

123 said...

However the appeal for clocks grew rapidly, so in the alpha of the 90ties of the XIX aeon swiss replica watches active a arrangement with Vacheron & Constantin that again supplied the cast with movements.Bracket clocks by Cartier had as abundant success as its jewelry. The clocks adapted the brand’s articles and added its profits dramatically.