Tuesday, August 28, 2007

2. Kez İğneadadaydık...

Bu haftasonu yine İğneada yollarındaydık sabah erkenden. Sanıyorum ki bu yazın son yüzüşü oldu benim için... İğneadayı çok beğendik, çok sevdik biz, sanıyorum bundan sonraki yazlarda da ziyaret edeceğiz. Bu kez gittiğimiz yoldaki ayçiçekleri yerini olmuş, hatta toplanmış haline bırakmıştı, rüzgar kuvvetlenmiş, deniz dalgalanmıştı ama yine de bizim keyfimize engel olamadı. Çok güzel iki gün geçirdik, Belgin Ablamın doğum gününü kutladık, hatta müessese bize alevli meyve ikram etti :) Yolda giderken olmuş ayçiçeklerinden çaldık, kumsalda ateş yaktık, hattaa ben köpek bile sevdim. Bir kaç gün daha kalsak, elimle de beslerdim de.. Gerçi bu Pati, her köpek gibi değil, o kadar tatlı ki görmelisiniz :)

2 comments:

Anonymous said...

herşeyin güzel olduğu belli de; Mine Hanım, sanki zorlama bir 'post' olmuş ne dersiniz?

ayrıntı verip vermemek elbette size kalmış bir lüks. Sadece kaleminizden biraz daha okumak isterdik. (şahsım adına)

yine de sefanız olsun diyelim. Bu sene zaten kış olmayacak Aralık Ayında da bir İğneada yaparsınız...

esen kalın..

sailor said...

Herşey tamam ama bişey yapmayı unuttum dersiniz ya bazen kendi kendinize, işte ben bu yaz yapmayı unuttugum şeyi blogunuzu okurken farkettim.