Monday, January 29, 2007

SoBe!

Hemen hemen aynı başlıkla bir çok blog sitesinde bulabileceğiniz bu oyunu biliyordum. Birisi sizi mimliyor ve siz hakkınızda bilinmeyen 5 özelliği yazıyorsunuz, sonraa siz de diğerlerini mimliyorsunuz :) Mimlenmeyi bekliyor, ne yazacağımı düşünürken arkadaşım Zeynep beni mimledii.. E ben deşifre bir insanım bir çok sitede yazılarımda, yorumlarımda kendimden bahsediyorum zaten sıralayacak bilinmeyen özelliğim kalmadı ki :) Bu arada diğer bloglarda herkes çocukluğundan bahsetmiş, bilinmeyen denince insan direk eski günlere iniyor sanırım.

* Anneannemle büyüdüm ve onun yokluğuna hala alışamadım. O gittiğinden beri karanlıktan çok korkuyorum :(
* Lise sona kadar siyah giyinen ağır rock ve metal dinleyen biriydim. Lise bittiğinden beri hiç ojesiz gezmedim, takılara, makyaj malzemelerine o zamanlar merak saldım. Kokoş oldum. Şimdi 85 çift küpem, 21 tane ojem var. Kız dediğin, kız gibi giyinmeli ve süslenmeli diye düşünüyorum.
* Çocukken çok sessizmişim. Bir yere oturttuklarında kaldırana kadar kıpırdamazmışım. Soru sorulmadan da konuşmazmışım.. Sonradan açıldım demek, şimdi konuşmadığım yıllarında acısını çıkartmaya çalışıyorum :)
* İnanmasamda yerine getirdiğim batıllarım vardır. Yeni nesil ve yaşıtlarım neslime göre daha gelenekselci düşünür, ona göre daha ağır davranırım.
* Olumlu düşüncenin gücüne inanıyor, hayatta beklentilerimi küçültüp, olumlu düşüncelerimi arttırıyorum. Şimdilik herşey yolunda gözüküyor olgunlaşıyo muyum ne?

Evet sıra geldi benim mimlediklerime.. En keyifli kısmı burasıymış.. Gerçi benim mimleyeceklerimin bir kısmı çoktan mimlenmiş ama ben mimlenmemişleri mimlemek istiyorum.

Filiz'i, Seher'i ve Bengü'yü mimliyorummm...

Hadi bakalım, kolay gelsin. :)

11 comments:

Ali Saglam said...

"Gerçi benim mimleyeceklerimin bir kısmı çoktan mimlenmiş ama ben mimlenmemişleri mimlemek istiyorum."

:)
Kimleri sobeleyecektin ki :)))

Serra yiLmaz said...

Allah rahmet eyLesin anneannene canim. Mekani cennet oLsun..
Beni Lisede gormeLiydin.. iLk ba$Larda hiphop takiLiodum, sonna metaLe donduk.. Akmar`a gitmeLer, pantoLona kalin zincirLer, cradle of fifth t-ShirtLeri fLn.. "aa kapaLi metaLci" dioLardi kadikoyde ya, gorSen komedi.. :) ne gunnerdi, cok egLenirdik :D
$imdi senin kadar susLu diiLim ama en azindan Lisedeki haLimden farkLiyim. Bol yerleri supuren kot pantoLonLar gitti cok $ukur. ;p
cocukken baya bi sessizmi$sin, $a$irdim vaLLa :)

~Serra

p.S. ben de karanLiktan korkuorum. ;(

mine said...

Ali :))

Senden önce yazsaydımmm... Rabia'yı ve Burak'ı mimlicektimm :)

Ama senden sonraya kalınca Rabia'dan hızlı davranmam gerekti :)))

zeynepaltuntaş said...

rabia'yı neden sen mimliyosun cnm; ben özellikle bıraktım onu Ali mimler diye alla allaaa :))

mine said...

Serracım,
Amin canım teşekkür ederim.
Bir müddet herkes aynı hevesleri alıyor sanırım :))
Sessizdim walla sonradan böyle oldum :P

mine said...

Ehehehe :))) Ama Zeynep,
ondan önce yazsaydım ben mimlicektim işteee :P

zeynepaltuntaş said...

oyyy oyyyy...
ofis dışındayım; yorma beni :P
cuma gelicem bu sefer de sen olmıycan; kavuşamıycaz :)

buraKargın said...

Mim Kemal Öke'yi mimlesem yoksa? :)))

Emre said...

süperrr :P

Rüstem Memmmedov said...

Bu mimleme olayını kim başlattı? Hangi blog'a baksam birisi birisini mimlemiş???

Yabancı olduğum için "mimleme"nin ne olduğunu da bilmiyorum yaa!!::))))::

mine said...

Burak :)))
Evet evet evet :P

Rüstem,
Mimleme bir oyun. Yurtdışında başlamıştı şimdi de bize sıçradı.

Emre,
Teşekkür ederim :)