Tuesday, July 24, 2007

Güzel İstanbul...

İstanbul'u çok seviyorum ve burada yaşadığım içinde gurur duyuyorum. Daha önce şikayetvari yazılarım olmuştu ama ona rağmen çok seviyorum.
Cumartesi İstanbul'un en şık restaurantında yemek yedik. Boğaz köprüsünün altında deniz kenarında gerçekten iyi bir yemekti. Daha sonra gece klübü haline de kalıp, biraz eğlendik tabi :)
Aşağıdaki yazıma gelen yorum gibi popülizmi takip için değil, işimle alakalı olduğu içinde biraz ordaydım tabi. Popülizme karşı değiim ben ama isteyenlerin ilgilenmemesini de yadırgamıyorum.

İstanbul böyle bir şehir işte, her yaş grubuna, her bütçeye, herkese, her keseye hitap eden bir şehir. Bir şekilde mutlaka ulaşımınızı sağlarsınız ya da size en yakın yerde sizi mutlu edecek köşeleriniz vardır. Benim o kadar çok köşem, mutlu olmamı sağlayan o kadar çok sebep var ki... Bazen sadece yürümek, bazen sıkış tepiş otobüsle bir durak gitmek, bazen denizi seyretmek, bazen vapurla karşıya geçmek... Tüm semtlerin ayrı güzelliği var. Eğer Türkiyedeyseniz bir kere İstanbul'u görmelisiniz. Şimdiler de Boğaz Köprüsü de ışıldadı.
Tabi ben şanslı bir gruptayım. İstanbul'u bütünüyle yaşayıp, tadını çıkartan gruptan.
Not: Seçim yapıldı. AKP % 46, CHP %20 oy aldı. Bazı şeylerin belki de artık değişmesi gerekiyor. belki de gerçek sosyal demokratların bu işe daha çok asılmaları...

4 comments:

Rabia SERTÇE said...

ben de İstanbul'a aşık olanlardanım. Kızlar oraya gelmek istiyorum bana iş bulun. Ne iş olsa yaparım :)

Filiz Kirazoğlu said...

ah be İstanbul, güzel İstanbul
türlü sevda içinde canım İstanbul :)

uur said...

istanbul gercekten cok guzel bir kent.turlu guzellikleri icinde barındırıyor ama aynı zamanda turlu kötülükleride içinde barındırıyor.guzellik ve kötülük bakımından türkiyenin birinci sıradaki kenti.secimle sonucuyla ilgili kısa yazıya gelince chp dsp ve baykal gibiler kendini sol olarak nitelendirirse gercek sosyal demokratlarda sosyalist solda basarılı olamaz tabi ki....

Anonymous said...

At one point he refers to selling a $22,000 replica Hermes for a $5,000 profit.Tonello retired, although Hermes Massai Bag sources claim they shut him down, but trust me: at this moment someone, somewhere, has spotted a niche market.