Tuesday, July 07, 2009

Ice Age 3...


Sonunda izleyebildim, vizyona girdiği 1 Temmuz'dan itibaren meraktan çıldırdığım, fragmanları döndüğü zamandan beri heyecanla beklediğim Buz Devri - 3 Dinazorların Şafağı filmini, Ümraniye Carrefour'un 3 boyutlu AFM sinemasında izledim. Yani ne alaka Ümraniye Carrefour demeyeceğim, yine ilginç bir iş için oralardayken saati uyupta bilet bulunca, bildiğim bir sinemaya gitmeyi düşünmedim bile..
Sanki çok sevdiğim bir dizinin devamı gibi, o dev perde de Manny, Sid ve Diego'yla buluştuk. Her zamanki asabi Diego ve miskin Sid'i ne kadar da çok özlemişim.. Sid'e bayılıyorum ya, o Yekta Kopan'ın müthiş seslendirmesiyle ne de sevimli.
Hem 3 boyutlu, hem Türkçe izlemek istediğim için, ki animasyonları Türkçe izlemelisiniz bence, daha da keyifli oluyor, bir de 3 boyutlu gözlüğü takarak izlemek benim için zordu ama bu benim ilk deneyimimdi. Aa bir de bu filmde bizim meşe palamutu avcısı Scrat'ın cadı mı cadı bir sevgilisi çıktı ki ortaya.. Neyse daha fazla anlatmayayım da, siz en iyisi bu çizgi şölenini izleyin!

1 comment:

Unknown said...

The greatest advantage of these designer inspired replica watch lies on their low costs without compromising on quality and any other aspects. They are produced to be similar and a life long companion as the real ones.