Wednesday, May 09, 2007

Trekking Yaptık!

İzmit'in Yuvacık ilçesinin tepesi burası.. O kadar güzel ki, oraya çıktığımızda yürüyeceğimiz yerin bu kadar zorlu olacağını tahmin etmemiştim.. Yürürüm ben, iyi yürürüm. Metrelerce, kilometrelerce... Yürüdüğümüz parkur Aytepe idi. Gayet keyifliydi, önce dik bir yokuş iniliyor, sonra aşağıda sıcak bir çayla dinlenip, devam ediliyor, yokuş çıkılıyor, ağaçların aralarından geçiiliyor, tepelere tırmanılıyor, en son bir köyün içinden geçip, parkur tamamlanıyor. Çember grubuyla katıldığımız bu keyifli doğa gezisinin ardından yorgunluk, temiz hava, güzel anılar kaldı hatıralarımda. Geçtiğimiz haftasonu Hıdrellez'di aynı zamanda. Yine dileğimi gül ağacının altına bıraktım. Sabahta camımı sonuna kadar açıp, Hızırın gelmesini bekledim. Acaba geldi mi?, bakalım bu sene hangisi olacak...

3 comments:

Anonymous said...

hep sallansak
salıncaklarda havayla temas etsek
o an herşeyi unutsak
çocukluğumuzu yaşasak yakalasak
salıncaktan inmez miyiz hiç o zaman?
ama başımız döner o zaman
inmek zorunda kalırız
herşey gibi..
bıktım bu dengede kalmak zorunluluklarından..

zzeinepp said...

hahahahah :D
yani hadi anlatmiim o trekking sonrası pazartesi sabahı şirkette nasıl yürüdüğünü;
kıyamam sana benn...

Unknown said...

You are able to acquirement Abercrombie and polo tshirts, from either of the retailers. That is artlessly of arcade even a alone Abercrombie Fitch Classic Skirt top is than it is accessible to access it above chat advanced web. And you will absolutely grab your top aural scattering of days, behindhand of the area owners abide in.