Friday, December 29, 2006

Kurban Bayramı


İşte bu yılın son özel günlerinden biri.. Aa tabiki yılbaşını unutmadım, onun için dileklerimi 31 Aralık'a saklıyorum. Sanki öncesinde söylersem büyüsü bozulacakmış gibi..

Bu bayram yine ailemle güzel bir kahvaltı yapmak, aile büyüklerini ziyaret etmek istiyorum.. Tatlılardan içimin bayılmasını, gittiğim sıcak evlerde karnımın doymasını, ceplerimin çikolata dolmasını istiyorum. Bayramın o büyülü huzurunun dolaşmasını istiyorum her yerde..
Evet biliyorum bu kurban bayramı ama inanıyoruz ki biz. İnanmayanların inanmadıklarına inandıklarına inanmam hala sürüyor benim. Herkes inanıyor yani bir şekilde..

Ufak bir dinlenme molası, uzun zamandır görüşmediğimiz kişilerle görüşme arası, sevgilerimizi tazeleme sevdası hımm bir de varlığımızı unutmama ricasıyla herkese mutlu ve şeker tadında bayramlar diliyorum.

4 comments:

Anonymous said...

Mine ortadaki sen ol canım
sağdaki benim
soldaki kim?::))
bonus kafammm:)))))
bu da bonus kafa yorumu olsun işte napıyım:P

Serra said...

iyi bayramLaaaaaaarrr.
noLur benim yerime de kavurma yiyiiiiiinnnnnn. :)

~Serra

buraKargın said...

Büyükbaşın eti daha sert ve lezzetli oluyor amaaaa!!! :)

Şansınıza küsün inekler...

Anonymous said...

yazılarınız için tebrik ediyorum güzel bir yapılandırma...Dr K. Muaz