Wednesday, September 06, 2006

www.fotoport.com

Sizde benim gibi fotoğrafları cd de değil, albümde saklamayı mı seviyorsunuz?

Uzun zamandır çektirdğim fotoğraflar vardı. Hatta hep amaaan digital makinalar çıktı mertlik bozuldu diyodum, hatta annem "e çekiyosunda noluyo elime alıp bakamadıktan sonra.. " diyordu. Aslında Eminönünde bildiğim, tanıdığım, daha öncesinde birlikte çalıştığım fotoğrafçılar vardı ama Eminönüne gidecek vakit nerde... hem giderken fotoğrafları cd yapıcan yanına alıcan.. Zor işler çok zooor...

Bir gün arkadaşıma bir kargo geldi ve o bak fotoğraflarımı bastırdım diye kargosunu gösterdi bana.. Eveeet
www.fotoport.com
Giriyorsunuz, üye oluyorsunuz, sonraaa ister albümünüzü burda saklıyosunuz, isterseniz 10x15'ten 20x30 poster boyutuna kadar bastırabiliyorsunuz, fotoğraflarınızdan promosyon malzemesi yaptırabiliyorsunuz... Ve tüm bu istedikleriniz 2 gün içerisinde adresinize teslim ediliyor.

Tabi ben bunu keşfedinceee ilk seferde 82 tane foto yüklemişim, bugün geldiler. Süpppeer... Şimdi onları güzelce albüme yerleştiricem, çerçeveye koyucam. Doyaaa doyaa bakarım artık fotoğraflarımaa...

No comments: