Saturday, September 23, 2006

Bu sene de bekar gezelim :)

Eveeet bu yaz hemen hemen her hafta düğün, nişan gibi birleşme organizasyonlarına gittim.. Kimler mi evlendi? Diş doktorum Hüseyin Abiden Gülsevil'e; Kağandan Ali'ye; Azize'den Caner'e; Sueda'dan Neslihan'a kadar herkes herkes evlendi. Elif'le Serkan; Başak'la Mehmet veeeeeee Filiz'le Ferhat nişanlandı...
Ennnnnn önemlisi Gözde'yle Mervan evlendi... Yukarıdaki resim ona ait... Canım arkadaşım çok çok çok mutlu ol inşallah.. Ve ben o nikahta şahittim.. O kadar heycanlandım ki.. Gözdem çok güzel olmuştu. Bir insana gelinlik böyle mi yakışır...
Evlenenlerin hepsine hayırlı olsun diyorum, nişanlananlara da Allah tamamına erdirsin tabiki...
Ya bir yazda böyle geçti işte.. Ben bekar olmaya devam.. Aşk lazım aşk, aşk :)

2 comments:

Anonymous said...

Tatlı Minişcim, zaten seninde yazdıgın gibi, ben ve Ahmette artık evliler kervanına girdik. Darısı en kısa sürede senin başına şekerciğim. Sevgiler
Azize

Gözde said...

canım benim şahidim dostum kardeşim herşeyim bitanecik arkadaşım sırdaşım hayatım geç oldu bu yazına yanıtım ama seni çok ama çok seviyorum :))) iyi ki varsın...............