Saturday, July 29, 2006

" İştee Bozcaada...

Cuma akşamı çantamızı alıp Kadıköy Evlendirme Dairesinin önünde buluşuyoruz. Ordan karşıdan alacaklarımızı da alıp Tekirdağ üzerinden Çanakkale'ye ulaşıyoruz. Eceabatta sakın uyuyo olmayın, o güzel ışıkların kimselerin olmadığı yolu aydınlatmaları ve denize yansıması kaçırılmazzz... Kilitbayırdan Çanakkale'ye geçiyor ve sabah 6.30'da Geyikli İskelesinde oluyoruz.

Orda güzel bir kahvaltıyla feribotun kalkması gereken saati, 8:30'u bekliyoruz ve 9'da Adadayız...

İlk gün yanda görmüş olduğunuz denizde yüzüyor, akşamüstü kalacağımız odalara geliyoruz. Üzerimizi değiştirdikten sonraa hazırlanıp güneşin batışı için rüzgar güllerinin olduğu adanın diğer tarafına gidiyoruz.. Orda şaraplarımız eşliğinde güneşi batırdıktan sonra iskeleye akşam yemeği için dönüyoruz. Yemekten sonra adanın en güzel eğlence yerleri bizleri bekliyor.

Ertesi sabah, yine aynı plaja gidiyoruz, denizin ve güneşin tadını alıp, merkeze dönüyoruz.. Sonra şarap fabrikasını gezip, sserbest zamanda adayı dolaşıyoruz ve yine feribotla çanakkale üzerinden İstanbul'a dönüyoruz..

Sonra ne mi yapıyoruzz? Bu turdan vazgeçemiyor, belirli sıklıklarda tekrarlıyoruz. "

İşte Abelya turun gezi programı, daha çok ayrıntı isterseniz, her konuda yardıma hazırım.... Kaçırmayın üzülürsünüz :)

2 comments:

Anonymous said...

Walla öyle bir anlatmışsın ki adayı, yaz bitse bile insanın kalkıp gidesi geliyor.

Mine Yaman said...

İstanbuldan gitmek lazım :)