Saturday, June 24, 2006

Cuma Akşamları :)


Merhaba,
Uzun zamanır yazamadım.. İki hafta üst üste cuma akşamları dışardaydım. Onlardan bahsetmek istedim size. İlk olarak 9 Haziran Cuma akşamı Mudo Tayfası ile Taksim Life Roof'daydık.. Allahım arabayı alma gibi bir gaflette bulundum. Taksime vardığımda saat 23.00'di.. Sinir oldum yani ama gene de eğlendim sayılır..
Daha sonraki hafta yani 16 Haziran'da da üyesi olduğum cember.net ile Balo Stage'deydik. 60's 70's ve 80's lerin çaldığı gecede çemberin içinden olan DJlerimiz bize harika bir gece yaşattılar. Ben bir iki şarkı hariç hepsine ayak uydurabildim.. :) Gerçekten uzun zamandır ilk defa bu kadar çok eğlendim... Samanta Fox'lar, Pet Shop Boyslar.. Benim gençliğimin olmasa da bir dönemin gençliğini yaşadık walla geceyi organize edenlere, benim oraya gitmemi sağlayanlara ve dönüşte eve bırakanlara teşekkür ederimmmm :)

1 comment:

sakaryali gezgin said...

Merhaba tabi okadar eğlenceden sonra seni biri eve bırakıyorsa sen biraz içkfazla kaçırmış olman lazım. Olsun