Wednesday, November 15, 2006
Lovemarks
Mediacat'in düzenlediği forumla birlikte Türkiyeye gelen Saatchi&Saatchi'nin CEO'su Kevin Roberts'i iş yoğunluğum sebebiyle izleyemeden kaçırdım. Sadece haberler ve bloglardan takip edebildiğim kadarıyla çok güzel ve çok faydalı bir konferans olmuş.
Eylülcenin yorumlarındaki şu cümle çok hoşuma gitti ve buraya da taşıyorum sizlere.
"Zamanımızın önemli bir çoğunu müşterilerimizin ürünlerimizi almasını sağlamak için harcıyoruz. Bunun için sürekli müşteriye çeşitli mesajlar yolluyoruz. Ama biliyoruz ki müşterilerimizin fazla zamanı yok. Bu nedenle neye uğraşıyoruz? Onların mesajımızı hızlı ve doğru alması için" Sanırım bizim işimizi özetleyen en kısa cümle bu olurdu..
Bunun dışında benim okuduklarımdan en çok dikkatimi çeken Serdar Erener'in yönettiği Marka Meydanında lovermarks seçilen markalar oldu. Burada halkın interaktif oylamasıyla Hürriyet ve Efes Pilsen, jüri oylamasıyla da Arçelik lovemarks olmuşlar. Ertesi gün Hürriyetin haber başlığını tahmin edersiniz sanıyorum. Halk Hürriyet'i seçti :)
Peki acaba bunlar birazda zorunluluk yoluyla lovemarks seçilen markalar mı?
Eğer bazı markaları önceden belirlememiş olsalardı da bu markalar lovemarks seçilirler miydi?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment