Bu benim ilk mesajım. Çok yakında tüm bilgi, tecrübe ve deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım blog sayfamı dolduracağım.
Beni takip edin :)))
4 comments:
Anonymous
said...
Bu blogu şimdiye kadar görmemiş ve okumamış olduğum için, kendim de bir eksiklik hissettim, bundan sonra düzenli olarak misafiriniz olacağım, tabi kabul ederseniz..:)
Hem eğlendirici hem bilgi verici çok doyurucu ve güzel bir blog hazırlamışsınız, kutlarım Mine hanım...
"Göz Odur ki, dağın arkasını göre... Görmelidir, zira rekabetin hızlandığı bununla birlikte her türlü pazarlama silahlarının denendiği ve marketing kavramının giderek warketing'e dönüştüğü milenyum adı takılan şu fırtınalı asırda sadece önünü değil, geleceği de iyi biçimde görmek ve analiz etmek gerekir. Her insan bir firma, her firma bir insan gibi işler ve yönetilir. İnsanların diğer kişilerle iletişime karşın işletmelerde pazarlama iletişimi karması kullanılır. Finansal kaynaklar, muhasebe ve yönetim dalları da bir bireyle bir firma arasında eşdeğer şekilde işler. Bu yüzden firmanın geleceğini düşündüğü ve ciddi hesaplar yaptığı gibi bir birey olarak insanın da kendisi hakkında stratejik hesaplamalar yapması lazım ve elzemdir. Bu plân ve hesaplamaların yapılması için ileriyi görebilmek şarttır. Göz ne kadar görür? Dağın arkasını gören göz değil akıldır. İnsan için ise ileriyi görmek, toprağın girip gözden kaybolduktan sonra başa gelecekleri görmek, hesaplamak ve şimdiden tedbir almak demektir. Her şeyi pazarlamak için uğraşan biz pazarlamcıların unuttuğumuz nokta, kendimizi bizi bu dünya pazarına gönderen yaratıcımıza karşı pazarlamamız, sevdirmemiz, beğendirmemiz gerektiğidir. Dileğim, pazarlamanın bu dinamik yapısı gerçeğinden yola çıkarak yaptığım yorumu engin fikirleriniz ışığında yorumlayarak, değerli dostlarınıza da sunmanız.. Hep sevgiyle kalın, siz her şeye layıksınız..
4 comments:
Bu blogu şimdiye kadar görmemiş ve okumamış olduğum için, kendim de bir eksiklik hissettim, bundan sonra düzenli olarak misafiriniz olacağım, tabi kabul ederseniz..:)
Hem eğlendirici hem bilgi verici çok doyurucu ve güzel bir blog hazırlamışsınız, kutlarım Mine hanım...
Çok teşekkür ederim Mustafa Bey,
Her zaman beklerim sizi ne zaman isterseniz :)
2. yılınızı doldurmuşsunuz tebrikler. Otobüste gördüm de bir geleyim dedim :)
"Göz Odur ki, dağın arkasını göre... Görmelidir, zira rekabetin hızlandığı bununla birlikte her türlü pazarlama silahlarının denendiği ve marketing kavramının giderek warketing'e dönüştüğü milenyum adı takılan şu fırtınalı asırda sadece önünü değil, geleceği de iyi biçimde görmek ve analiz etmek gerekir. Her insan bir firma, her firma bir insan gibi işler ve yönetilir. İnsanların diğer kişilerle iletişime karşın işletmelerde pazarlama iletişimi karması kullanılır. Finansal kaynaklar, muhasebe ve yönetim dalları da bir bireyle bir firma arasında eşdeğer şekilde işler. Bu yüzden firmanın geleceğini düşündüğü ve ciddi hesaplar yaptığı gibi bir birey olarak insanın da kendisi hakkında stratejik hesaplamalar yapması lazım ve elzemdir. Bu plân ve hesaplamaların yapılması için ileriyi görebilmek şarttır. Göz ne kadar görür? Dağın arkasını gören göz değil akıldır. İnsan için ise ileriyi görmek, toprağın girip gözden kaybolduktan sonra başa gelecekleri görmek, hesaplamak ve şimdiden tedbir almak demektir. Her şeyi pazarlamak için uğraşan biz pazarlamcıların unuttuğumuz nokta, kendimizi bizi bu dünya pazarına gönderen yaratıcımıza karşı pazarlamamız, sevdirmemiz, beğendirmemiz gerektiğidir. Dileğim, pazarlamanın bu dinamik yapısı gerçeğinden yola çıkarak yaptığım yorumu engin fikirleriniz ışığında yorumlayarak, değerli dostlarınıza da sunmanız.. Hep sevgiyle kalın, siz her şeye layıksınız..
Post a Comment